Feels like im not moving.

Jaha, ännu en dag me ingenting gjort. Har iofs inte mått särskilt bra fysiskt, börjar man bli sjuk månne? =/
 
Ibland känns det som att man e ensammast i världen, å då e ju frågan om det e folk som stöter bort mej, om jag bara nojar eller om det e JAG som stöter bort folk utan att ens tänka på det?
 
Känns också som att jag står helt still å inte kommer nånvart i livet TROTS att jag vill så jäkla mycke.. kanske e just det som e problemet, att jag vill för mycke å då händer inget istället. Vill bara få va lycklig å harmonisk, inte känna denna tomhetskänsla som smyger sej på alltmer ofta nuför tiden.
 
Vet att det e upp till mej att ordna upp mitt mående, ingen kan göra det åt mej. Men skulle va så otroligt skönt att bara kunna sätta fingret på VARFÖR man mår som man mår. Jag har mina ups and downs precis som alla andra på denna jord, bara att jag kanske framhäver det mer än andra för jag helt enkelt inte orkar va stark å hålla fasaden uppe längre.. vad vet jag?
 
Känns som jag har en klump i magen av ångest konstant som bara vägrar lätta, mycke pga henne säkert då jag saknar livet ur mej efter henne.. Vill bara att allt ska va bra igen, vill känna hennes kärlek å inte hennes förakt. Undrar när det kommer kännas bra igen? Mådde ju bra när jag va me henne.. hade livslust, energi å kände att jag ville ge henne det bästa av mej.. Jag kanske framstår som ett psyk ibland som bara har problem, men så e inte fallet, e bara i en otrolig svacka nu pga diverse grejer som jag vill få ur systemet. Vill bli av me allt bagage å bara börja leva å va glad å må bra igen..
 
Längtar till den dan jag kan fylla denna blogg me positivitet, me livsgnista å ambition.
 
gonatt världen, nu ska denna trötta själ försöka sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0